Om Klubben

Som medlem af Herning Fodboldgolf Klub må du spille så meget du vil i den aktuelle sæson på banerne hos Herning Fodboldgolf Park. Klubben arrangere i løbet af året masser af træningsaftener og afvikler bl.a. et klubmesterskab for alle klubbens medlemmer. Klubben mødes gerne én fast aften i ugen til en omgang fodboldgolf og noget grillhygge om muligt. Man kommer hvis man har tid og lyst, der er ingen tvang eller dårlig samvittighed.

• Træningsaftener med grill-hygge

• Ugentlig træning

• Børnetræning

• Kendskab til de officielle regler i fodboldgolf

• Du kan blive godkendt til at spille om de officielle rekorder i parken

• Hyggeturneringer

• Klubmesterskab

• Deltagelse i de danske turneringer

• Bliv en del af et hyggeligt fællesskab med plads til alle

• Kendskab til de internationale turneringer

• Udlandsture

Fordele som Medlem

Er du nysgerrig og vil gerne deltage i en træningsaften i klubben, så er det gratis at deltage første gang. Læs mere om træningen her.

Klubben har et fælles socialt forum på klubbens facebookside hvor man kan spørge andre om de vil med ud at spille. Siden kan findes her.

For at blive medlem af klubben og deltage i klubbens arrangementer skal der først betales kontingent. Du kan indmelde dig i klubben og betale kontingent her.

Du er altid velkommen til at skrive eller ringe på 30482205, hvis du har nogen spørgsmål. Vi glæder os altid til at tage imod nye medlemmer.

Træning & Medlemskab